blow my speakers up

Japp, har lust att supa mig redlös. Så man slipper må så dåligt som jag mår. Är hängig, förkyld och trött! Någonting måste hjälpa, sitter och lyssnar på musik och chillar gärnet. Har smsat tjejerna för att höra vad kvällen har att erbjuda.

Kan berätta lite om dagen, har inte så stor lust att blogga. Men lite kan ni få höra. Det var väldigt svårt att gå upp imorse, men kom upp i alla fall. Det var 15 minus grader ute, jobbigt. Kom till skolan och hade två lektioner sen var det fika och underhållning. Sen blev det att skynda till bussen och sen dess har jag bara varit hemma, ätit fixat lite julgodis och sånt som man gör nu..

Nu ska jag ta och ta något att dricka innan lilla jag svimmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0