Dagen innan nyår!

Har inte haft tid och blogga dem senaste dagarna, har gjort så mycket annat. Men nu kommer det en liten sammanfattning!





Igår åkte jag och Sofia till en av Sanaas kompisar i Gränby. Det var många tjejer, dem satt och spelade sms roulette. Haha, det var ganska kul och höra på! Sen traskade jag, Sofia och Sanaa vidare. Vi gick och köpte godis och sen hamnade vi hemma hos henne. Där vi satt och pratade och tittade på tv.

Sen fick vi skjuts hem av Sanaas bror, vi åkte och köpte godis och åt på donken innan vi väl kom hem. Och jag kan säga att det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Vi fick inte all mat, för vi hann åka iväg. HAHAH! Det var nästan kvällens höjdpunkt.
Vi kom i alla fall hem, hela och vid liv. Sofia sov kvar hemma hos mig, så jag, hon och Daniel låg och trängdes i min säng. Gårkvällen var spårad, spårad som fan kan jag säga. Somnade runt halv 5 och vaknade 2 "imorse". Alla vi tre låg och degade framför tv'n ett bra tag innan vi gjorde något. Sofia åkte hem och jag och Daniel åkte med Jonas och Patrik för att handla lite dricka tills imorgon, och även raketer och bomber och allt vad dem nu köpte. Detta är vad som har hänt under gårdagen och idag. Har inte varit i närheten av en data och det är inte alltid jag orkar blogga ifrån min mobil. Så nu vet ni :)

Idag ska jag och Daniel kanske på bio, om vi orkar och om det finns några bra filmer. Annars kommer kvällen att spenderas här.


Här kommer bilder sen julen och lite av det jag fick i julklapp!















Några av julklapparna

Den senaste modellen av TRIWA


Några björn borg trosor


Några nagellack


Lite pengar!


Adidas klocka

Sen fick jag lite annat smått och gott, kläder, parfym m.m.



Nu ska jag åka upp till OK och handla lite godis och hyra film med mina pojkar.


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv; Tack! :) Gott nytt år på dig!

2009-12-30 @ 19:41:11
URL: http://carroomattsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://hahasofierudolfsson.blogg.se/ =)

2009-12-30 @ 19:43:11
Postat av: Anonym

vart är klänningen ifrån :)?

2009-12-31 @ 01:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0