Har fått lite mer julkänsla

Har bakat knäck nu, ännu lite mer julkänsla. Men granen fattades fortfarande, får inte med mig mina föräldrar ut på en promenad i skogen heller, eftersom dem är rädda för aina. Men det kommer väl en gran hit med posten någon dag kanske, man kan väl hoppas..

Jag fick nyss höra en nyhet, en bra nyhet! Blev glad, men kan dock inte säga den. Vet inte hur kontakterna ser ut så det får vi vänta med, och det blir inga ledtrådar heller! Mohaha! Lite nyfinka tror jag att ni är, eller nej jag vet att ni är det.
Men, ska inte plåga er för mycket nu.






Ligger och kollar på vem kan slå Filip och Fredrik och väntar på att maten ska bli klar. Daniel kommer väl också hit snart, hoppas jag. Han åker bort imorgon och kommer hem på torsdag. Han ska iväg och åka skidor. Så honom ska jag träffa innan han åker!

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: tackar tackar, allt bra ?? :D

2009-12-12 @ 18:03:36
URL: http://hejjuliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0