Här har ni mig igen!

Har inte haft tid till att blogga, har pluggat dem senaste dagarna. Men nu är det inget mer plugg! Från i söndags har jag spenderat min tid med att vara hemma, ta det lugnt och plugga hit och dit.
Och idag då, va i skolan även fast man mår som man mår. Hade två prov, vet inte hur dem gick. Jag orkar faktiskt inte bry mig, nu måste jag få lov innan jag bryter ihop! Hade en ganska bra dag idag, vi gick till slottet och fick höra om gruppen som hade varit i Sydafrika! Åh, sugen man blir.
I alla fall, sen fick vi vänta på bussen som aldrig kom, den var mer än 10 minuter försenad och jag klagar, det är ju svinkallt ute! Kom till sist hem på en fullproppad buss..

Och nu ligger jag i sängen och äter lite julgodis! Idag kommer även min älskling hem!

Senare idag ska jag hem till Sofia, vi ska göra det sista på arbetet om SAAB.




Här kommer bilder som inte hunnit kommit upp ännu!






Vårat badrum som snart är klart! Bara sakerna och allt sånt som ska in! Näst på tur står mitt rum och sen är det de andra badrummet som ska göras om!







(Det är jag och min bror som har gjort dessa, inte någon annan, haah!)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0