Nu har jag lov!

Hade julavslutning idag. Det började med alla tjejerna kom till mig runt 10 och då gick vi ner i lokalen och satt där ett tag, spelade kort och lyssnade på musik och lite annat. Haha, det var hur kul som helst. Och väldigt mysigt, man kan ju inte vara social på skolavslutingen under allt som händer. Och det var mycket, mycket bra som hände. Sången var lovely! Åh, rös hela tiden. Anna och Sofia satt och skrek Magnus nästan hela tiden, en lärare som stod i ena hörnet. Så fråga mig inte varför dem skrek, haha!



Sen efter det var jag tvungen o dra, skulle titta på julklappar till mig själv med Lena. Hittade ett par skor tillslut, ska kolla på dem imorgon igen så får vi se. Sen käkade jag även med Magnus och Daniel, gick o kolla lite. Efter det bar det av hemmåt. Sedan dess har jag legat i min säng med en fruktansvärd huvudvärk och varit lite små konstig. Det är här jag kommer spendera resten av kvällen.. Bra start på lovet!


Kommer upp lite bilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0