Sista söndagen innan jul!

Har precis ätit klart nu, jag lagade maten och det blev makaroner och köttbullar. Som sofia sa, en avancerad maträtt, nej inte så men god! Nu tänkte jag börja städa lite för mitt rum ser ut som om en 3 åring har slängt ut precis allt på golvet och sedan gått. Och sen ska vi även klä granen idag.

Och om jag har tur kanske jag hinner åka och vara med Sanaa och Sofia om det blir något. 



Bilder sen i fredags, fikastunden i skolan.


















Och här har vi bilderna sen i fredags då vi bokade min softa lokal och söp gärnet.







Kommentarer
Postat av: raquel!

hahaha, vidrigatjejen.se (!!!)

2009-12-20 @ 20:52:10
URL: http://raquel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0