Snart sängdags då

Har tvättat bort sminket och är redo för att sova. Funderar på att läsa igenom geografi häftet innan jag somnar, kanske till och med somnar till att jag läser häftet.


Så här ser min dag ut imorgon

Etik och livsfrågor
Företagsekonomi
Internationell politik
Svenska


Imorgon har jag en helt okej dag, hoppas den inte blir jobbig. Första lektionen kommer dock bli det, det är etik och livsfrågor och den är alltid seg så jag brukar somna till lite.. Haha! Därför kanske det är bra om jag lägger mig nu så slipper jag göra så imorgon.

Nej, nu ska jag byta om och sen mysa ner mig i sängen med faktahäftet!


Kommentarer
Postat av: vesna

Ha en underbar helg!! :D

2009-12-10 @ 22:34:28
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0