Då jävlar ska jag hoppa av glädje!

Jag önskar att jag också fick slippa skolan, åka utomlands och komma bort ifrån allt. Fick en kommentar av Mikaela. Och för er som inte vet så har hon rest bort i 1 år och kommer hem i augusti 2010. Hur avundsjuk är man inte? Jag skulle göra allt, och jag vill göra samma sak när jag har gått ut skolan. Fast får se hur jag tänker när jag väl har gått ut skolan. Har daniel i mitt liv, och 1 år utan honom kommer jag inte klara av. Men som sagt, som jag känner nu så viiiiill jag! Få se New York, L.A och allt vad som nu finns. Nej, jag måste vänta i nästan 2 år.. Sen slipper jag skolan och det ska jag fira, stort!


Nej, haha kan inte prata mer om detta. Kommer ju börja gråta varje dag jag får pallra mig till skolan.. Men en sak som är positiv med den här veckan( en ynkla vecka..) är att vi har vårat slappa schema. Nästa vecka blir det som vanligt, så jag ska njuta stort av denna vecka! Jag ska försöka vara glad och tänka på att jag får korta sköna dagar :)

 




Kommentarer
Postat av: Sofia

neeej? inte den här veckan också? SJUKT NICE!

2009-11-09 @ 18:36:39
URL: http://sofiacarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0