Dagens näst sista lektion börjar snart.

Har haft håltimme sedan 12, har hunnit käka och just nu sitter jag med mina tjejer i biblioteket. Snart börjar våran internationella poltik lektion. Jag och Sofia ska forstätta på vårat arbete, som innehåller information om Sveriges och Norges regering och sånt där(TRÅKIGT). Efter det blir det en kort svenska lektion sen ska jag hem. Förhoppningsvis är Daniel hemma när jag kommer hem, senare ikväll ska vi ha en myskväll med godsaker och det blir nog lite gott att dricka till. Sen om vi gör något efter det vet jag inte, annars kanske vi sover hos honom. Dags att göra det, han sover aldrig hemma. Även fast jag kan vilja spendera natten själv. Haha, han har blivit som min lilla sambo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0