Godmorgon!

Vaknade för ett tag sen, Daniel ligger fortfarande och halvsover lite och klockan är 2. Jaja, så är det, haha! Idag ska jag nog övningsköra, blev ändrade planer eftersom Jonas har bilen. Och sen kanske den inte ens går att köra mer, det hade tydligen rykt ur den. Ja, den är typ urgammal och sen är det massor av fel på den. Men men hoppas i alla fall, annars har vi ingen manuell bil kvar. Buhu!

Idag är det ju första advent också! Ska fråga om Daniel vill ut och äta om han har lust, är sugen på att äta ut. Det är ju alltid så galet gott! Sen kan jag även berätta att jag är ledig imorgon, det är resurs dag! Woho, det känns
sååå bra!



Nej, nu ska jag kolla lite på tv och väcka Daniel, mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0