Godmorgon!

Haha, vaknade för bara några minuter sedan.. Men men, jag är i alla fall utvilad nu!



Igårkväll var jag hemma hos Daniel, vi käkade middag och lite sånt. Var med plutten också, Henning som har blivit så stor! Pokerkollande blev det också, jag menar när blir det inte det? Sen blev det i alla fall hemgång, Patrik och Jonas kom och hämtade oss, Lajka var också med.. Hon låg och sov på Daniel! Haha, men hon följde dock inte med in till oss, hon och Patrik vandrade hemmåt. 
Hann äta lite frukt innan jag somnade på sängen med kläderna på.. Vid 4 vaknade jag och klädde av mig och såg att Daniel fortfarande var vaken. Aja han får skylla sig själv om han är trött nu. Han ligger fortfaranade o sover, ska strax väcka honom, mohaha!

Idag ska jag försöka övningsköra, få hjälp av mamma med att färga håret, och städa. Söndagar är dagen då allt tråkigt händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0