Har suttit i vardagsrummet HELA DAGEN!

Sitter forfarande på samma plats som jag har suttit sen jag kom hem. Har två fårgor kvar på etiken som jag inte fattar, men jag orkar inte bry mig faktiskt! Har läst massa skvallertidningar och kollat på tv. Har också varit med Daniel hela dagen idag. Vi ska väl snart börja traska in i mitt rum så vi inte väcker mamma som ska upp om bara några timmar..

Idag går jag ganska sent, har relativt många lektioner om man jämför med vad vi brukar ha! Men men, får försöka ta mig igenom en jobbig måndag.. Känner mig inte helt pigg och kry, har en bultande känsla i armen. För er som inte vet eller har glömt bort det satte jag in en p-stav förra veckan.. Har nu blivit slapp i armen, haha! Och börjar få som ett blåmärke, inte så konstigt eftersom det är ett främmande föremål dem har stuckit in i mig.. Men jag hoppas det går över snart, så slipper jag känna mig som ett handikapp! Kan i alla fall klä av och på mig själv nu. Det känns bra! :)

Till något helt annat...

Jag älskar att spela the sims. Som sagt, har sagt tidigare att mina vänner brukar göra mig beroende av saker. Raquel fick mig att bli det.. Nu är det the sime 3 som gäller.


Kommentarer
Postat av: raquel

haha, förlååtis (a)..

2009-11-09 @ 16:00:11
URL: http://raquel.blogg.se/
Postat av: caroline svarar

Hahah, jag ska tacka dig!!!!!! hihi :)

2009-11-09 @ 17:30:57
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0