Har varit hemma hos Daniel ett tag nu

Har pluggat lite och även kollat på paradise hotel. Asså jag dör! Haha, det är ett patetiskt program, men man sitter där i alla fall.. Folk knullar, ljuger och ja.. vad gör dem inte? Men det är ju kul så jag ska väl inte klaga!



Om ni har missat något av programmen så är det bara att klicka er in där!



Innan jag ska lägga mig ska jag och Daniel ta och bada lite, inviga deras nya badkar! Har inte ens använt deras dusch än, det är på tiden..

Idag kan jag inte glädjas att jag har sovmorgon, ska upp imorgon som vanligt. Och jag går enda till halv 5! Pain kan jag säga. Vi går till halv 5 nästan alla dagar, och ingen sovmorgon. Så jag hoppas och tror att vi får ett nytt schema efter julen. ANNARS!

Kommentarer
Postat av: Gitte & Martine

Tusen takk, så hyggelig å høre!:)

2009-11-30 @ 23:20:24
URL: http://gitteogmartines.blogg.no
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack! va kul att du tycke det!

hoppas du får en finfin tisdag!

2009-11-30 @ 23:25:39
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0