ÄNTLIGEN FREEEEDAG!

Vaknade imorse och jag var pigg, fick skjuts av mamma till skolan. Så det var skönt, stressade inte och kom i tid. Halvsov på etik lektionen, det var en tråkig lektion så jag låg och slappade. Och pga det blev jag bara tröttare men men, ska inte klaga. Och sen hade vi företagsekonomi, åh. Dem lektionerna asså, pain. Men dem har blivit bättre, för våran lärare måste ha slagit i huvudet, hon är trevligare än någonsin!

Sen blev det för mig att åka hem, vi hade ingen internationell politik och orkade inte vänta på svenskan, har ännu inte börjat på mitt arbete och hade ingen data. Då blir det ju lite jobbigt.

Så nu sitter jag i vardagsrummet, Daniel ligger på mitt rum och spelar poker. Ska nog göra mig i ordning lite, har tråkigt och med det sagt så sminkar jag mig. Haha, det brukar bli så när jag har tråkigt.

Ikväll ska jag och Daniel iväg på fest, förmodligen.. Men i Bärlinge typ, haha! Någon i från hans gamla klass, så vi får se om vi åker dit.


Kommentarer
Postat av: Anonym

de* haha

2009-11-27 @ 18:17:57
Postat av: caroline svarar

Oj förlåt, du fattade säkert inte heller :)

2009-11-27 @ 19:22:45
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0