Jag blir nästan äcklad!

Har ätit precis och nu sitter jag på rummet och kollar på mammas pojkar. Jag förstår mig inte på vissa program! En av killarna är 30 år och egenföretagare, och en av tjejerna som tävlar om den här snubben är 19 år. Han har självklart fallit för henne. Och det är äckligt! Han skulle nästan kunna vara hennes pappa. Usch, fy fan.. Han vill skaffa barn och allt som man gör när man är vuxen, hon har precis gått ur skolan och ska bli tillsammans med någon och slå sig till ro? WHAT !? Asså nej, det är patetiskt... Jag bryr mig inte så mycket om åldern när man är ÄLDRE, men hon är för fan nästan inte ens myndig! Det finns bara ett ord att förklara detta med:  galet ! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0