Jag hoppade över en dag!

Haha, igår skrev jag på facebook att det var så skönt med bara en lektion. Men hur tänkte jag då? På onsdagar har jag två och börjar med en sovmorgon. Igår trodde jag att det var onsdag och då tänkte jag äsch hoppar över en lektion och det var ju min enda. Men vaknade senare imorse och insåg att det bara var onsdag. Haha, så jag fick sjukanmäla mig och va kvar hemma. Smart gjort av mig tycker jag... Aja, inget att göra åt, ibland använder jag mig inte av min hjärna..




Så nu ligger jag i sängen med Daniel, han sover och är tråkig. Ska ta något att äta snart, eller så väntar jag på att pappa ska komma hem, så får man ny mat. Han är och handlar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0