Kvällen i Stockholm var fabulous!

Som sagt så var jag i Stockholm. Vi var på Tyrol, som ligger på Gröna Lund. Det var fullproppat med folk, säkert 1000 personer. Men det var bara trevligt. Vi hade väldigt bra platser så det var inga problem att se. Vi åt middag där, tre rätters blev det för mig.

Och för er som inte vet var det en show efter middagen, då afterdark och babsan uppträdde. Var ganska skeptisk till detta innan. Men jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv! Ångrar absolut inte att jag tog mig dit en kall lördag kväll.















Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sen lägga mig i badet. Sen ska jag städa upp lite i mitt rum!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0