Ligger i en stor mysig säng!

Ligger bredvid Daniel i sängen, jag skriver fortfarande på mitt arbete( har dock varit nere och ätit också ), och Daniel spelar poker som vanligt, eller nej han kollar.. Men det är samma sak för mig.





När jag är klar för kvällen och Daniel har stängt av sin data, ska jag tvinga honom att kolla på film med mig. Eller han kanske vill det, who knows! Han ska i alla fall inte få vara vaken till halv 5 på morgonen pga den där pokern. Snälla jag kommer slå sönder hans data annars. Samma sak med folk som ringer och stör. Vet att du läser min blogg, så ta åt dig :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va duktig du är som har börjat! Jga har inte ens valt stad... suck*

2009-11-17 @ 22:52:43
URL: http://reject.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0