Ligger i sängen..

Ligger i sängen och har börjat på min hemtenta. Har kommit en bit på vägen men har mycket kvar. Får se hur länge jag kommer vara uppe i natt.. I alla fall jag skriver om Kuwait-Irak kriget. Pappa visste mycket om det eller ja, lite i alla fall så jag tog det. Så nu ska jag skriva som en galning, kommer ju gå sådär. Har svinont i mina armar, så jag har en sittposition. Kan knappt göra någonting med mina armar. Så jag känner mig lite retard. Men men, får hoppas att det går över snart!




Sitter även och pratar med Raquel på msn, hon klagar på att det är så jobbigt. Och jag kan bara hålla med henne. Den här uppgiften är inte att leka med, men jag är nöjd om jag får G. Orkar inte anstränga mig när jag känner mig som en nervvrak. P- stav och svineflu sprutan på samma dag, don't do that. Men jag gjorde det misstaget, men nu kommer jag i alla fall att överleva svininfluensan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0