Någon som är taggad för FREEDAG?!

Nu har jag sminkat klart mig, har provat på lite nytt. Tvätta bort, gjorde om. Haha, fast det är roligt att prova något lite nytt! Men det blev inget kvar av det jag provade, endast en liten tipp på min eyeliner som sattes dit. Annars är det som vanligt, ingen ögonskugga.. Men jag vill kunna ha det, men jag känner att jag inte passar i det, kanske bara känns så för att jag inte vet hur man lägger den osv.. Ja ni vet, jag vill inte känna mig som någon liten hora som bara har slängt på lite grön och rosa ögonskugga. Vill kunna lägga den snyggt osv.

Nu får jag väl kanske kolla ut lite kläder, prova vilka skor jag ska ha osv. Om vi kommer iväg någonstans, nu kommer det inte vara jag som är sent ute när vi ska åka, jag är klar nu och klockan är 5! Woho, guldstjärna i kanten till mig.



Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG!! heh :D

2009-11-27 @ 17:16:45
Postat av: caroline svarar

Haha, bra där!

2009-11-27 @ 17:21:59
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0