Såg filmen: män som hatar kvinnor!

Tittade precis klart på filmen, jag och mamma låg och tittade i Jonas rum. Och den var hur bra som helst, nu har jag sett både 1 och 2. Bara 3:an kvar nu, den har premiär imorgon, så någon dag nästa vecka blir det säkert bio.  Alla borde de dessa filmer( kan inte uttala mig om 3:an än, men jag kan tänka mig att den är ännu bättre!)

Aja, ska i alla fall lägga mig snart. Jag och Daniel ska ta något att äta innan, sen ska jag väl bli lite arg så jag får honom i säng. Min pojkvän äger din på poker, japp han är bäst. Vinner pengar, massor av pengar. Men även klagar jag, haha! Ibland är det jobbigt att han är så duktig för det enda han kan göra är att sitta och umgås med den där jävla datan. Men jag antar att jag får vänja mig :)


Här kommer några dåliga bilder på två julklappar (till mig själv, tack mamma!)



Lackisar från gina


Och min underbara klänning!



Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin klänning, vart kommer den ifrån?

2009-11-27 @ 12:00:19
Postat av: Anonym

fan vilken snygg klänning! To die for liksom!

2009-11-27 @ 17:17:29
Postat av: anonym

abow, het klänning!

2009-11-29 @ 20:41:37
Postat av: anna

Tack så mycket! ;) haha! och shiiiiiit vilken snygg klänning!!

2009-11-29 @ 22:09:55
URL: http://meacham.devote.se
Postat av: caroline svarar

Tack så mycket! :)

2009-11-29 @ 23:08:28
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0