Sitter och skriver om Los Angeles!

Sitter på Daniels rum och gör lite läxa, jag är duktig ja! Haha, ska skriva om Los Angeles, jag är " en turistbyrå", jag ska locka människor att åka till just den här staden. Det går bra att komma fram med bra saker. Svenskan gör jag inte idag, det orkar jag inte. Det kan jag göra imorgon, eftersom jag slutar 12.45! Åh, så skönt.  Det ser jag fram emot, men vi har ingen sovmorgon som jag har haft två veckor i rad nu, våran företagslärare är tillbaka, och med det sagt: hello hell!...
Aja, inget man kan göra åt den saken. Eller jo, att se fram emot jul för då slipper vi henne under hela ledigheten! Haha, nu är jag lite elak men jag hatar faktiskt det ämnet så mycket att jag kan spy efter varje lektion.. Det är tråkigt, så för er som tänker välja något med det, förbered er på mycket jobb!


Nej, jag ska återgå till mitt arbete nu!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

man fick inte välja Los angeles... haha x)

2009-11-18 @ 00:23:00
URL: http://mathildahedstrand.blogg.se/
Postat av: caroline svarar

Frågade om jag kunde ta det förra veckan och hon sa ja, så jag antar att man fick det.

2009-11-18 @ 12:42:57
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0