Snart ska jag ut på vägarna!

Snart ska jag och pappa åka och hämta mamma. Jag ska övningsköra, och jag hoppas det blir med vår audi och inte vår volvo. Volvon är automat men ganska så mycket större.. Körde den igår och det var riktigt ovant. Men det går ju bra i alla fall, men ska också vänja mig vid manuell.

Känns onödigt att bara nöta på automat om man ska ta körkort med manuell. Dem som tar endast automat är crazy. Helt onödigt att ens ta i så fall.. Men men, jag ska inte vara så dum :)


Imorgon har vi en lektion, första lektionen och den börjar hal 9. Så jag slutar runt 10 och då ska jag nog på stan med Daniel, han ska fixa lite och senare på kvällen ska vi ut och äta. Den 12 i varje månad är alltid en speciell dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis!

2009-11-12 @ 18:21:10
Postat av: caroline svarar

Tack så mycket!

2009-11-12 @ 20:19:52
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0