VARFÖR ÄR ALLT SÅ SVÅRT FÖR!?

Pratade nyss med Fia i telefon, hon skulle förklara hur man skulle göra uppgiften i excel. Men det gick inte så bra, vi ska försöka lösa det imorgon då vi är med varann.. Så nu lägger jag det åt sidan, gjorde i alla fall klart min affärsidé! Inget mer skolarbete för idag. Ska njuta av att det är sista dagen innan helg.



Ska försöka se om jag har någon rolig film på datan, i så fall ska jag krypa ner under täcket och ta min japp och lägga mig.

4 lektioner imorgon. Slutar så sent som 15.40. Japp så sent slutar vi på fredagar, slutade senare för ett tag sen. Då slutade vi halv 5 men det blev det ändring på och det tackar vi våran lärarare för! Men det är fortfarande inte bra, haha! Aja, fan det är illa att det blir så mycket skolprat. Men jag har mycket aggresioner när det gäller skolan. Ni får helt enkelt leva med det, antar att det kanske är lite roligt när man får lite damp eftersom ni ändå klickar er in på min sida och läser varje dag. 



I know you want me, you know I want you ( ni behövs för att hålla min blogg igång )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0