Borde man inte..

Borde man inte någon gång lära sig efter sina misstag? Själv instämmer jag helt. Vissa är inte smarta nog till att inse det. Hur mycket man än försöker intala personen att det är way wrong så är personen ett stort frågetecken. Vad hände med förståelse och lite respons? Kan man aldrig få höra något som man verkligen vill? Om man ändå kunde höra någons tankar. Hade gjort allt för att få den personen att må bra. Jag skulle säkert tänka att andra personer skulle vilja samma sak om mig. Men i den stunden skulle jag göra fel, så jävla mycket fel.

Nej, det ska inte bli för mycket av sånt där. Just nu ligger jag och myser med mig själv i sängen och kollar på tv. Ska komma igång med att städa lite tänkte jag. Det blir inte någon haloweenfest idag, hade tänkt det men mina planer blev ju såklart förstörda. And Mathilda vet varför, så kan det gå. Tråkigt men sant. Får ta och dra ihop en egen liten fest här så jag kan få lite roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0