Det blir en hemmakväll

Har varit ute på en liten promenad och kom nyss hem. Sitter på rummet med stängd dörr, eftersom mamma och pappa sover i vardagsrummet. Ska ta och läsa min tidning, igen.. Och kolla på tv.

Hör grabbarna från det andra rummet, dem spelar såklart fifa. Fattar inte hur det kan vara så roligt? Dem tar det så seriöst, ni ska höra om någon förlorar.. Det är som om ett startskott går och kriget börjar. Dem spelar i all evighet och den som vinner skryter om det i flera dagar.

Nu ska jag sluta blogga för kvällen, nu kom Daniel in och han tycker inte om att jag sitter här. Och det förstår jag. Så vi hörs imorgon. Så nu får jag väl säga godnatt och hoppas att alla har haft en bra fredagskväll. Min började uruselt men den har ändå blivit bra..tillslut!






Kommentarer
Postat av: ebru

söta :)

2009-11-07 @ 22:06:12
URL: http://ciftci.blogg.se/
Postat av: caroline svarar

TACK!

2009-11-29 @ 23:36:13
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0