Ännu en till söndag har kommit

Sov hon Daniel inatt och kom hem för ett tag sen. Igår blev det som sagt ingen utgång. Åkte hem till Daniel istället, och trodde att vi skulle mysa. Så vi kom dit satt och pratade lite med the family, och efter bara några minuter slocknade jag. Var så trött. Hade gått upp halv 5 och stått och sålt saker i 9 timmar. Satt i ungefär 15 min av dom 9 timmarna... Så jag var ganska så trött. Så vi gick upp och la oss. Och ställde klockan på 10. Men Daniel har blivit som mig, man stänger av klockan utan att knappt veta om det. Så halv 12 gick vi upp idag, skönt var det men halva dagen är borta nu.



En bild från i sommras.

Men vi hade tänkt att antingen åka ner till stan och sätta oss på en uteservering eller att ta med oss en filt och handla lite gott och sätta oss någonstans. Får se vad vi gör :)




- Behandla andra så som du vill bli behandlad.. Det är inte många som förstår det budskapet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0