En lyckad lördag!

Godmorgon! Haha lite sent och säga, men det är ju dagens första inlägg. I gårkväll var vi hos Arpine, vi firade henne eftersom hon fyllde 18 år i onsdags! Först blev det tjejmiddag och sen började 3 tjejer dansa utav typ 15? Haha, trodde tjejer gillade och dansa? Framåt 10 kom i alla fall some guys. Tjejerna blev då lite mer taggade. Då jag, Sofia och Arpine redan hade förlorat 11551154 kalorier. Runt halv 1 dog musiken, eller basen fuckade ur. Arpines brorsa la då in stereon i kylen, hahah! Skön grej, men den gick fortfarande inte i gång. Jag bestämde mig då för att ta bussen in till stan och försöka komma in på BJ. Mötte upp Daniel vid ingången och kom in, lite smått glad blev jag. 23 års gräns och där kom lilla jag! Träffade på Jonas, Patrik och Erika bland annat.

Var kvar där ett tag och sen blev det att ta taxi hem. Fyllekäk blev det också, jag ställde mig och stekte ägg till mig och Daniel. Herregud, va gott det var! Sen slocknade vi på 3 sekunder.
Kan sammanfatta kvällen i ett ord -  dunder.



Fler bilder finns även på facebook! Alla bilder är ifrån Julia!


























Kommentarer
Postat av: erikakakakakkaa

du är så fin!!! var jättekul att se dig!

2010-04-18 @ 22:27:01
URL: http://improveme.se/erikaflinkman
Postat av: kicki

haha sista bilden:D

2010-04-18 @ 22:45:33
Postat av: Anna

HAHAH SISta Bilden på sofia hahaha Ja dööööör . Naughty giiirl!

2010-04-19 @ 00:54:57
URL: http://reject.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0