Fredag idag!

Länge sedan jag skrev här nu.. Men har haft fullt upp med att ha roligt! I tisdags kom jag ju hem från Öland. Och i onsdags blev det utgång. Det blev debut för Arpine somvi tog med ut! Först drog vi till VIP och förkrökade där, sprit för 25 kr! Det är grejer det! Sen gick vi, eller vi sprang till kalas för att hinna dit innan listan gick ut. Vi kom dit, någon minut över 11. Vi trodde att vi skulle få betala, men som tur är finns det snälla människor! Vi 4 tjejer gick in gratis, det tackar vi Patrik för! Där dansades det för fulla muggar! Kicki och Arpine tog sista bussen hem, jag och Sofia blev kvar till stängningsdags! Innan vi åkte hem blev det en pratstund med Peter. Haha, mycket komplimanger kom. Sofia vet vad jag pratar om.. Sen blev det taxi hem! Somnade på någon minut! En bra utgång! En mycket bra onsdag! Nästa gång räknar jag med dig Sanah!


Bilder kommer senare, mitt internet är inte helt okej nuuuu...


Kommentarer
Postat av: sanah

nästa gång lovar jag gumman :)<3

2010-04-09 @ 21:45:26
Postat av: sarah

Nu festar vi gäääääääääääärnet!!!!! :D:D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0