Kan man hata vädret just nu?

Nej, det är så sköönt! I skolan satte vi oss på en bänk solade lite. Det måste ha varit 20 grader eller mer, helt underbart! Längtar tills man kan sitta ute och grilla och vara ute ännu mer! Snart kommer det!
Även fast vädret har varit hur bra som helst idag så har dagen varit jobbig, slutade halv 5 och sen fick jag lov att cykla hem. Det var jobbigt, men skönt. Trodde jag aldrig skulle säga det! En ny vana till sommaren? Japp, Fia ska jag få med mig också!




Har inte lagt in bilder på ett tag, så här får ni avnjuta lite bilder som har tagits den senaste tiden! Bilderna på mig och älskling är sen igår, då vi var ute och åt tillsammans! Mycket prat och skratt. Innan vi gick därifrån fick jag flipp och det blev massa flams. MEN så är jag!


















                                                                             ♥


Älsklingsförrätten !


Kommentarer
Postat av: Therése

jaaa :D jag skulle vilja ha allt där!

2010-04-13 @ 20:29:34
URL: http://thovdegard.blogg.se/
Postat av: Madeleine

sv: tack ska du ha! :) köpte den nyss faktiskt på Gina Tricot för typ 79 spänn :) så den finns nog kvar ;)

2010-04-13 @ 21:03:24
URL: http://madeleinesvanang. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0