Payback is a bitch..

Rubriken? Ja, den säger nog allt.
Ligger framför tv'n med Daneiel. Båda har såklart sina datorer, haha! Datanördar båda två. Önskar det vore varmare ute så man kunde ta långa kvällspromenader utan att frysa. Men inom en snar framtid kommer det. Och jag hoppas vädret blir bra nu i veckan. På fredag är det valborg och om det inte är bra väder då vet jag inte vart jag tar vägen. Har dock inga planer än, men det ska diskuteras mer om det senare med tjejerna. Daniel ska jag träffa efter han har varit och ätit frukost med bror med flera..

Sen får vi se vart kvällen tar oss. Och vem jag är med, haha! Det blir i alla fall något med tjejerna, dem flesta i alla fall. Flera jobbar, vilket är pisstråkigt! Är glad att jag inte har jobb, men ändå inte..

Nej, ska ta och lägga ifrån mig datan nu, skola imorgon.. Går till halv 5 så det ska bli skönt att få sova lite :)



Hittade lite gamla bilder sen 1:an










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0