Powernap i skolan, otroligt nice!



Natten spenderades ute på landet. Igår skulle jag och Fia plugga.. Men nej, haha! Kommer dit, äter och sen lägger jag mig bredvid Daniel i soffan för att vila lite. Sover i en timme och vaknar runt halv 11. Går sen upp till Sofia ett tag och sen var det dags för mig att sova. Kom i säng vid redan 11! Helt otroligt, men jag var helt slut. Men jag var inte alls pigg när jag vaknade.. Och det blev bara värre genom att tänka på att vi skulle gå till halv 5 idag.. Hade en lång håltimme, var sugen på att åka hem men stannade kvar. Jag, Sofia och Sanah tog en powernap. Alla somnade och vi sov i ungefär en halvtimme. Sen hade klockan äntligen blivit så mycket så vi började!

När jag kom hem blev det en sväng till Gränby med mami. Lämnade tillbaka en klänning som jag köpte igår och köpte en liten tröja på VILA. Bilder kommer senare!

Och sedan jag kom hem har jag läst lite i min företagsekonomi bok, och det ska jag sysselsätta mig med hela kvällen. Har prov på torsdag, det är bara att hoppas på ett G. Imorgon ska jag hem till Sofia och ta hjälp av Anna-Lena.  Så det blir mycket plugg. Vem älskar inte det?
Imorgon och på torsdag ska jag även ta körlektioner. Nu är jag igång, på riktigt. Ge mig körkort nuuuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0