Sitter nu i bilen!

Har nu gjort mitt prov och jag har blivit hämtad av Daniel och Jonas. Och nu sitter vi i bilen påväg mot Öland! Fick igång internet som tur är, det tog ett tag innan datan och min iphone ville samarbeta. Men det gick tillslut!

Vi har massor med packning med oss. Öl, filmer, nya högtalare till morfar och massor av godis! Och självklart typ kläder och sånt viktigt.

Har även med mig en kudde, kände att det behövdes nu när vi ska sitta i en bil i 6 timmar ungefär. Lite sömn kan jag nog behöva. Var uppe sent igår och gick upp tidigt idag. Och när vi kommer fram ska vi äta kroppkakor! Åh, som jag längtat! Jag vet, det låter hel konstigt. Men det är det godaste jag vet.







Kommentarer
Postat av: Elina♥

gud va gullig du är !

2010-04-02 @ 00:52:46
URL: http://elinaskoogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0