Snart dags att sova!

Har slutat plugga för kvällen nu. Spanskan blev i alla fall klar, har lite att säga imorgon på provet. Sofia lyckades skrapa ihop väldigt mycket hon också, haha! Men men, som jag sa.. Det är inte vårat fel att ingen av oss i vår lilla spanska grupp inte kan något. Hon lär inte ut tillräckligt bra. Eller vänta, vad lär hon ens ut? Haha, aja ibland är det som det är. Ingen orkar heller ta tag i det..




På tal om något helt annat, på onsdag tar jag min första körlektion. Den första utav 10 st. Efter det ska allting sitta som ett smäck. Efter 10 körlektioner och halkbanan så ska jag ha mitt körkort. Innan sommaren ska jag ha det i min hand. Vi har ju planerat så mycket, och jag antar att det bara jag som kommer ha det innan sommaren. Men man kan ju alltid hoppas på att någon annan är lika sugen som mig!

Och nästa vecka har jag två till körlektioner! Och nu i veckan ska Daniel köra upp! Får se hur det går. Han bokade fort och har inte hunnit plugga så mycket. Men jag hoppas han klarar det. Om han kör som han gör annars så kommer det gå galant. Även provet, han testade och göra det häromdagen och han klarade det. Så bäst för honom att han gör lika bra ifrån sig då som nu! Han får bli min nya taxi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0