Vilken dag!

Kan nog inte beskriva hur trött jag var imorse, var också tvungen att gå upp innan byggkillarna kom in. Nu kan man inte se upp till grannarna längre, vilket är skönt. Men det är mer som ska fixas, dem snodde även min nyckel! Haha, får dela lite på nycklarna tills jag får tillbaka den..

Hade en skön dag med 3 lektioner, sen drog jag iväg och tog en körlektion, tillbaka till skolan, körde hem och sen dess har vi legat i min säng och skrivit på vårat arbete. Jag, Sanah och Sofia.. Nu ska vi till OK och handla lite, sen ska vi göra klart det sista!




Kommentarer
Postat av: nathalie

Gott med godis, ska nog köpa lite i morgon :)

sv. Tack :)

2010-04-22 @ 00:03:48
URL: http://kstew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0