12 dagar kvar ! Woho



Lite snabb uppdate vad som har hänt idag.. Gått i skolan, trodde jag skulle få en skön sovmorgon. Men blev väckt av att Jonas står och skriker.. Så det var åt helvete med den. Kom sen försent till skolan, men skynda på rätt bra. Gick sen och väntade på att klockan skulle bli 3.. Ska berätta varför.. Igår hade dem en tävling i skolan som löd" Uthålligaste på skrapan", man skulle cykla på en cykel med lågenergilampor och vanliga, man skulle alltså få alla att lysa så länge som möjligt. Fick 1 minut och 13 sekunder, hade rekordet igår. Och dem skulle tilbaka idag. Så när jag kom till skolan kollade jag om någon hade tagit mitt rekord men det stod kvar.. Senare på dagen ropade dem ut i högtalaren att det snart var prisutdelning..

Gick och kollade vart prisutdelningen skulle vara... Träffade på dem vid receptionen för att kolla vilka som hade vunnit. Det var killar försig och tjejer försig. Och det var som jag trodde... JAG HADE VUNNIT! Jag och en annan kille i 2:an vann. Vi fick en varsin handduk, ett USBminne och en biobiljett. Så nu har man titeln - uthålligast på skrapan, känn på den ni!  Haha!
Så det var min skoldag, väldigt rolig med andra ord. Åkte sen ner på stan och käkade med Helin och Sofia. Sanah var även med ett tag, men hon var torr och åkte hem, mahah!





Och nu sitter jag i min leopardfärgade puffkudde. Och tänker, IDAG ÄR DET FREDAG!

Bilderna tar aldrig slut, haha! Men här kommer flera från den dagen vi var hos Sanah :)













Haha, denna bild får avsluta allt! Har massor kvar, men dem kommer inte komma upp här. Dem är för privata. Ni har fått se en hel del av våran kväll, men det finns mycket ni inte vet om! Det stannar hos oss tjejer, haha!





Kommentarer
Postat av: sofia ph

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA :'D aaa men piss tjeej det där

2010-02-06 @ 13:05:18
Postat av: Anonym

pigg* HAHA

2010-02-06 @ 13:05:48
Postat av: kommentera min blogg för en gångs skull carro

hahaha sofia ser inte liite dragen ut alltså. skönis :)

2010-02-07 @ 12:04:42
URL: http://sofiacarolinaa.blogg.se/
Postat av: stylist

ja det är bara under skoltid vi tar emot våra kunder .. :) Det är när vi formar och plockar dina bryn :)

2010-02-07 @ 13:07:32
URL: http://stylistlinjen.blogg.se/
Postat av: kristina

AHHAHAHAHAHHAHA SOOOFIAAAAAAAAAAAa HAHAHA

2010-02-07 @ 13:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0