Galen kväll igår

Utång blev det igår, och kul hade jag! Träffade upp Siham och Kicki och sen vandrade vi mot VIP. Och där va vi hela kvällen. Det blev många shotar, (tack kroon) och mycket dans. Träffade på lite folk där inne och sen vid 1 tiden drog jag hem. En lyckad kväll blev det!! Ska försöka få Kicki att skicka några bilder, min kamera kunde man inte ta med.. Suck.. Att det inte finns någon blixt, dåååligt.

Nu är jag hemma, blev en kort skoldag. Hade som tur var ingen matte. Blev lite filmtittande i skolan, och det var skönt! Var inte bakis heller, tur det! Idag ska jag nog inte göra någonting, har inget att göra tills imorgon, så idag ska jag bara ta det lugnt.

 Har bara en sak och säga, mina vänner betyder allt för mig


 
Del 1




























Kommentarer
Postat av: Anonym

KUL IGÅR ELLER? :D

2010-02-18 @ 20:31:22
URL: http://sofiacarolinaa.blogg.se/
Postat av: sofia ph

men vafan gör sanah på golvet kan man undraa?! HAHA drägg <3333333

2010-02-18 @ 21:04:57
Postat av: sanah

HAHAHAHAHAHHAHAHA jaaaa ´gumman det kan man ju verkligen undra <3333333

2010-02-22 @ 09:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0