Lite update






Länge sedan jag skrev här.
Men lovet har jag spenderat med mina kära vänner. Har lagt bloggen åt sidan. Men nu börjar jag blogga igen. Även fast uppdateringen har varit usel har ni kikat in, ni är allt härliga.

Jaja, idag har jag i alla fall varit med mina vänninor. Mys i lokalen hos Kicki, sen åkte vi ner till stan och åt. Det behövdes! Haha, sen skulle Kicki köpa nässpray(hon är beroende, ja) men där sa the mind no. Jag åkte hem och Sofia och Kicki traskade iväg. Och nu är jag äntligen hemma.

Ska ta och sätta på en bra film sen hoppa i säng.


Och imorgon kommer Daniel hem! Woho! Vi ska ut och äta och mysa till det lite. Har saknat honom! En vecka är en lång tid om man vanligtvis ses varje dag..


Har massa bilder att visa er, dem kommer upp imorgon :)




Mina skor kom häromdan, nu vill jag ha sommar så jag kan få använda dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0