Ni är nog allt lite avundsjuka

Heeeej allihopa! Kom hem från skolan för ett tag sen, mamma var snäll och hämtade mig. Sedan dess har jag bara suttit vid datan och framför min tv. Ska snart iväg för att klippa mig och sen ska jag nog åka direkt till Anngela och Fredrik, vi ska äta middag där! Sen ska jag bara hem, har inget o plugga till så det är skönt.




Fick även VG på mitt test/prov på företagsekonomin! Det är helt otroligt, jag är sååå här glad! Jag tycker företagsekonomin är hur svår som helst, men ibland lyckas man helt enkelt. Fick näst bäst iklassen, så lite cred till mig idag.

Kan även säga att det bara är 13 dagar kvar tills lilla jag fyller 18! Känn på den ni! Är glad att jag fyller tidigt, och inte på sommaren eller såå.. Alla som känner mig och fyller sent, ta åt er, haha!
Nej men det är skönt att fylla tidigt, nu är det körkortet som fattas. Får allt sånt tråkigt i present, lektioner och hela fadderuttan. Men det är skönt att slippa betala, det blir ju en hel del.

Nej, nu ska jag ta något att äta innan jag drar! Kort och tråkigt inlägg, men det var dags att något skrevs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0