Onsdag, var ledig idag!

Hade utvecklingssamtal klockan 1 imorse, pratade i ca 2 minuter. Satt sen och väntade med Sanah på att Kicki skulle bli klar. Vi åkte sen ner till stan och efter ett tag skiljdes vi åt. Träffade sen Amanda och Amanda! Det var länge sen. Vi satte oss på Waynes och fikade, gick runt lite på stan också. Köpte ringarna från gina, kunde inte hålla mig. Det fanns bara ett par i S kvar. Så dem fick följa med mig hem och även ett nagellack. Träffade sen tejerna igen inne på Donken. Och vi hade ett fint samtal om vad jag önskade mig i present. Sanah envisas fortfarande om att köpa en jävla dildo, haha! Jag vet att du läser, om du köper en sån till mig får du en motsatt sexleksak av mig, när du fyller år :)

Sen blev det dags att åka hem, och jag har försökt göra klart min hemtenta. Har två frågor kvar sen är jag klar! Då är i alla fall en sak ur världen. Sen ska jag plugga matte, har matteprov imorgon. Hur tråkigt som helst men det måste göras.





Dessa skor ska jag beställa senare ikväll, dem kommer jag få i födelsedagspresent av mamma o pappa! GE MIG SOMMMAR NU...


Kommentarer
Postat av: sofiaaa

hahahah det blir nog en heeeeel del sexpresenter carro. de ska måste du räkna med ;)

2010-02-10 @ 17:47:45
Postat av: A

Snygga ballerina var kommer dom ifrån? =) Kram!

2010-02-27 @ 19:13:04
Postat av: caroline svarar

besällde dem via internet, från forever 21 :)

2010-02-28 @ 17:21:35
URL: http://febbss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0