Sista dagen på lovet

Jag har verkligen inte gjort något alls idag. Mår piss, har svinont i halsen och är hur förkyld som helst. Men det är väl bara att acceptera...

Igår var jag och Daniel ute och åt. Vi åt på carl Philip och maten var hur bra som helst. Vi drack vin och pratade om hur han haft det. Och det var inte bara mysigt utan billigt också, haha! Det var halva priset på all dryck och mat. Sen visste vi inte vad vi skulle göra så vi gick till ågatan och delade på en flaska vin och satt och pratade.. Sen kom Jonas och hans kompisar som hade varit på gillet och druckit..
Sen blev det pitchers, satt på stolen och höll på att somna.. Var inte så pigg igår heller.. Sen tog vi taxi hem och jag somnade direkt. Vaknade runt 3 idag.. Och mådde som ett as.. Får knapra irpen och alvedon så jag blir lite piggare..


DEL 3 -  jag fyllde 18

















Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg ut bilderna på faceee

2010-02-28 @ 21:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0