Söndag är en tråkig dag

Dags att skriva lite igen. Måste försöka komma igång, sa ju att jag skulle blogga som fan när jag hade fixat designen. Men min bärbara data fungerar inte än, kan bero lite på det. Men när den är klar, då ni!

Idag har jag gjort.. Vad har jag gjort? Varit hemma, postat massor av brev och varit ute och ätit med Daniels familj. Blev på något mysigt ställe som jag inte minns namnet på. Efterrätten va det bästa! Halonsorbet med lakrispulver. MUMMA! Sen fick vi skjuts hem och nu sitter jag här, framför min tv och data. Ska börja lite på min hemtenta och sen ska jag hoppa i säng.

Imorgon är det en skön dag, skola från 08.30-12.30! Så skönt det ska bli. Kommer sluta halv 1 varje måndag fram till sportlovet. Det är inte illa :)



Och sen vill jag meddela er att det är 10 dagar kvar nu. Den som inte vet vad som händer om 10 dagar är lite slow minded!


Kommentarer
Postat av: Esra

HAHAH du fyller 18 ell hur :-)?:D

2010-02-08 @ 15:19:04
Postat av: caroline svarar

Japp, det gör jag :)

2010-02-08 @ 17:20:30
URL: http://febbss.blogg.se/
Postat av: sofia

fint de där, men jag har inget snyggt som är peach färgat?!? :/

2010-02-08 @ 23:11:03
URL: http://sofiacarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0