Utgång idag!

Nu är jag äntligen 18 år! Och det känns bra, nu är det bara körkortet som fattas. Men det ska jag ha innan sommaren, och det fixar jag.

Idag firade dem mig i skoan, sjöng för mig på varje lektion. Haha, älskar min klass! Sen åkte jag ner på stan och inhandlade lite nytt, bland annat ett linne med djup rygg, en stor t-shirt och ett par skor. Skorna fick jag i present. Har länge letat efter ett par högklackade och äntligen hittade jag ett par!

Fick pengar, underkläder och smink och.... av min bror fick jag den värsta presenten. Jag och han ska hoppa fallskärm.. Hur kommer jag våga? Jag kommer dö, jag kan inte ens åka fritt fall. Och att det sen ska filmas gör ju inte saken bättre. Men det kommer komma mer information om det senare, när vi väl ska göra det.. Lite kallt nu va..

Sen ska jag firas på lördag också :) Jag ska lägga upp bilder från min fest också, kan säga vad jag fick, av vem får ni veta när jag berättar om festen.

♦ Present kort på H&m, Weekday och Monki 1500 kr
♦ Present kort på Åhlens 300 kr
♦ Choklad och blommor
♦ Ett linne
♦ Ett guldarmband
♦ Sminkrådgivning
♦ Kortlek med nakna killar
♦ Badbomber - tuttar
♦ Halsband och ring
♦ Hansband och armband
Fest spel



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0