Dags att stänga av denna maskin..

Den låter som bara den.. Den har inga virus, har sökt igenom datan flera gånger. Men den är svår att sätta på, hänger sig och låter som om den har svalt en nervös människa. Den "darrar" typ, haha! Bra gjort av mig att fucka båda mina datorer, men men på torsdag ska jag få hjälp av ett datageni, som drar in rusktigt mycket pengar på sitt jobb. Så jag hoppas att han kan hjälpa mig! Annars.. Ja, annars? BUHU



Nej, ska hoppa i säng med mina företagsböcker nu. Har precis tvättat bort mitt smink och ska släcka och sen gå och slå min bror. Som vanligt är det fullt ös med både musik och det ena.

Imorgon slutar jag halv 5, som idag.. Skolan dödar mig, men jag vill gå till skolan. Det är ovanligt, haha! Så jag ska försöka komma i säng så fort som möjligt. Ska ta mig igenom 5 lektioner, blä på det.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0