En tråkig söndag

Söndag idag igen. Varför är söndagar den dagen man alltid mår dåligt? Är trött och ser verkligen inte fram emot att gå till skolan imorgon.. Men men, idag fick jag gå upp tidigt även fast det blev att kröka igår. Jag, Daniel och Sofia satt och spelade kort och jag var taggad och tvingade Daniel att dricka. Så vi drack, lyssnade på musik och hade det trevligt. Somnade någon gång runt halv 4. Och klockan 9 var jag uppe. Skulle till Fyrispark med mamma och pappa för att sälja kläder och lite annat. Lite plus gick vi, 700 kr. Men vi har mycket kvar, hela vinden ska bort!

Det är vad jag har gjort idag. Ska försöka sova tidigt, fick ju inte så mycket sömn inatt. Resten av kvällen blir lugn med andra ord!




17 dagar kvar nu! Yes, snart är det min tur att röja!


Här kommer fler bilder från i fredags, nej det tar aldrig slut! Det är mååånga bilder..































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0