Gårkvällen var helt crazy!

Vi firade Kicki igår! Vi blev först bjudna på middag hemma hos henne, sen efter middagen och present öppningen, gick vi vidare till en lokal. Där vi började kvällen med, jag har aldrig och sanning och konsekvens. Haha, det var ritktigt roligt. Vi var ungefär 15 tjejer som satt och blev fulla. Det var länge sen jag hade så här roligt. Innan jag åkte hem hann jag lägga mig i snön med Rafif ovanpå.
Jag ville åka hem men fick inte för Sofia så jag lade mig ner, Sofia satte också sig ner. Där låg vi och jag skrattade som aldrig förr! Kan säga att gårkvällen var så jävla nice!

Våran tavla med bilder på var lätt den bästa presenten hon fick, det var fler som tyckte det. Och den blev väldigt lyckad! Prsiet som fullast tog Sofia hem, som vanligt kanske, haha. Jag var väl också full men Sofia lyckades ändå bli mer alkoliserad än mig. Och sen ska vi inte ens prata om vad jag gjorde med Sofia, hon vet och varför jag gjorde det, det vet jag inte. Ibland gör man saker utan att veta om vad man håller på med.



Kom hem ganska tidigt, klockan var nog runt 1. Och möttes av en sjuk pojkvän.. Höll mig vaken till ungefär 4, sen slocknade jag och lade mig bredvid Daniel. Blev inte så mycket sömn, men vad gör man inte för sjuklingen?

Grattis ännu en gång Kicki!













(mer bilder kommer..)


Kommentarer
Postat av: sofia ph

HAHAHA, lägg in dina bilder också :D

2010-01-17 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0