Gav allt - för nada

Sitter och myser och tittar på film på 6:an, kom hem för en timme sedan. Har spenderat dagen hos Sanaa. Gick i skolan till halv 3, hade knappt några lektioner, och efter skolan åkte jag ner på stan med Sanaa och Kadir för att K skulle till försäkringskassan, vi hittade inte så vi frågade på två ställen, tillslut kom vi fram.. Då var det stängt, vi var 5 minuter försenade. Så det var bara att traska tillbaka hela vägen, mot stationen där vi tog bussen till Willys för att handla lite. Promenad från bussen och sen från willys till Sanaa. Det blev lite pizza och soppa. Och 5 paket hårfärg.



När vi kom hem till Sanaa stod det två små flickor och väntade på att få komma in, Rafif och Helin. Vi käkade och spelade sms roulette, haha det var helt galet. Sen blev det jag och Sanaa tillslut, och då färgade jag hennes hår. Det blev hur bra som helst. Inga slingor, nu är det mörkt. Färgade även hennes mammas hår, haha :) Så jag har lite ont i ryggen, haha. Men man överlever. Middag och efterrätt på det blev det också. MUMMA!
Fick även världens gulligaste komplimang av hennes lillebror, han tyckte jag var fin i min lugg. Inte den första kommentaren jag har fått om min lugg, hihi.


En ganska lång sammanfattning, det förklarade i alla fall min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0