Har tröttnat på smurfhits..

Vilken skön dag! Hade 3 lektioner idag, dem gick fort och vi hade lite överdrivet roligt. Det har vi ganska ofta men idag spårade det lite, och även jag. Ingen vill lyssna på smurfhits, you know what I mean, haha! Slutade dagen vid 1 och då var jag kvar i skolan tills 2, pappa och Daniel hämtade då upp mig för att skjutsa ut oss till landet. Där lagade jag och Daniel lunch och tittade även på bloopers på youtube(blev inspirerad av Arpine och Sofia). Vi pratade om det häromdan, och vi hann se några stycken!
Låg även och spelade spel och mös i hans säng innan det var dags att gå ut i mökret. Läskigt är det, i alla fall ute på landet, det var som natt..

Sen var det dags att ta lantisbussen, japp.. lantisbussen! Haha, nejrå men man kan ju hem i alla fall, och med det sagt så fortsättter bloggen att uppdateras.
Sedan jag kom hem har jag legat och degat, Daniel åkte hem för att hämta lite kläder. Han ska troligtvis spela innebandy och jag ska med och titta, om det blir av :)


Fixade även naglarna igår, det blev äkta vara nu..



FÖRE


EFTER


Så här långa har jag nog aldrig haft! Ett råd om man vill få längre naglar, ha lösnaglar - du kommer inte åt att riva, bita eller vad folk nu gör! Sen när du plockar av dem, så tadaaa! Nu ska dem få vila lite och sen ska jag fixa till dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0