NYÅR 2009















Gårdagen var helt underbar! Det började med att jag och Sofia krökade lite hemma hos mig med min bror och Daniel. Efter ett tagtog vi bussen till Sanaa och träffade henne, köpte lite saker innan vi skulle vidare. Vandrade en bra bit, Sofia ramlade och sen fick vi skjuts till H-stam och träffade på Kicki, Lalesh och hela bunten. Jag och Sofia fick träffade en hund som juckade på oss. Ja, det var väl lite annorlunda kan jag säga!

Sen tog jag en taxi till Sunnersta för att pussa på min älskling vid 12 slaget, får en taxi runt 23.20 och kommer fram i rättan tid, kvart i så det var precis. Sen var det dags att gå ut och kolla på fyverkerier! Det var inte många jag kände, alla var kompisar till min bror. Men jag hade det så roligt! Pussade Daniel på 12 slaget som vi inte gjorde förra året, så det var lite efterlängtat!

Vi var kvar hemma hos Albin ett tag, sen tog vi bussen in till stan runt halv 2 för att åka till en annan fest. Var där till halv 4.. Sen ville jag hem. Hade 4 aspackade killar att dras med. Traskade ner mot stan för att fixa en taxi och jag får tag på en. Vinkade som en galning men det var väl bara bra. Somnade halv 6 imorse bredvid pojken.

Allting kan sammanfattas i att det var ett jävligt bra avslut på 2009!



MIN NYÅRS OUTFIT


              









Kommentarer
Postat av: P A T R I C I A

jaaa!

2010-01-01 @ 19:41:12
URL: http://patriiciajacobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0