klassens dag

Idag har det inte varit några lektíoner, helt underbart. Har bakat tårta och sen haft drama med hela klasen och lärare :) Och det var bara våran klass som fick denna chans, haha! Vi är så spciella.
Stannade kvar lite i skolan med Sofia, vi satt och spelade in massa röstinspelningar igen, haha! Sen fick vi skjuts hem och nu sitter jag här och tittar på top model.

Snart ska jag och Daniel ner på stan och äta, vi ska äta thai. Så snart hoppar vi på 7an och åker hela vägen till Vaksalatorg för att äta. Efteråt blir det väl att åka hem hit, i alla fall för min del.

Sen blir det även lite spanska som ska pluggas. Det kommer min dag bestå av!





Bilder från dagen kommer upp senare, håll utkik för det vill ni inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (stannar mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0